Znáte jiný telefon, e-mail nebo účet podvodníka? Přidejte informace k podvodu. Byli jste již ohlásit podvod na policii? Přidejte trestní oznámení. Podvedl Vás stejný podvodník a chcete se připojit k ostatním podvedeným? Napište komentář.
Podvod č. Vložil: Dne: Kopírovat odkaz na podvod
Číslo účtu:
Variabilní symbol:
Telefon:
Email:
POPIS PODVODU
Na bazaru jsem od pana Františka Drahotínského (jak bylo uvedeno v inzerci) koupil použitý procesor i5 9.generace za 2000,- Kč. + 200,- Kč doprava (placeno dobírkou). Prodávající zamlčel stav a vady procesoru, zboží záměrně nafotil tak, aby nebylo poznat jeho poškození, tím že jej držel za prasknutý roh. Poškození vzniklo zcela jistě neodbornou manipulací s procesorem, nikoliv přepravou. Zboží bylo zabaleno v molitanu. Prodejce jednal se zjevným zájmem prodat poškozené zboží od samého začátku. Prodejce se během prodeje dopustil celé řady drobných lží a falešných slibů, kterými jen oddaloval vyřešení problému. Prodejce si účtoval navýšenou částku za přepravu ve výši 200,- i když doprava byla 150,-  Prodejce slíbil uhradit na účet rozdíl v dopravném po převzetí dobírky, což neudělal.Dle informace Zásilkovny, prodejce vložil zásilku do ZBOXu ve stejném městě ve kterém žiji s tím, že byla adresována do Zásilkovny o jen pár ulic dále. Namísto toho, abychom se domluvili na osobním předání. K obchodu by pochopitelně nedošlo, kdyby bylo možné si zboží před koupí zkontrolovat. Po převzetí zboží jsem prodávajícího informoval o odstoupení od smlouvy. Nabízené zboží nebylo ve funkčním stavu a v inzerátu nebyly zmíněny žádné jeho nedostatky.Prodávajícího jsem vyzval, aby mi vrátil peníze s tím, že mu obratem vrátím jeho zboží. Nabídl jsem mu i u osobní setkání a možnost smířlivého řešení. Prodávající mě opakovaně ujišťoval že mi peníze vrátí "Dobrý den, samozřejmě že peníze pošlu zpět, hned jak mi přijdou z zásilkovny..."Po dalších deseti dnech se mi nepodařilo prodávajícího kontaktovat. Po několika dnech se sám ozval s výmluvou, viz zpráva: "Dobrý den, omlouvám se. Neměl jsem tento týden telefon. Vytekl mi displej. Peníze jsem vám posílal." Žádné peníze nepřišly.Prodávající opět lhal a vymýšlel další výmluvy, nejprve že peníze poslal na špatné číslo účtu, poté že mu migrují internetové bankovnictví, apod. Prodávající tvrdil, že balík reklamoval  v Zásilkovně, viz zpráva: "Dobrý den, včera jsem volal do Zasilkovny. Balíček mi uznaly jako poškození při dopravě, dále už musíte vy sám. Aby jste dostal poškození. Nebo mi poškození můžou zaslat do 14 dnů zpět.", což byla jej jedna z mnoha dalších lží, ověřoval jsem v Zásilkovně, žádná reklamace podána nebyla. Na zákaznickém servisu www.bazos.cz jsem nechal obnovit smazaný inzerát. Na fotografiích je vidět záměrná manipulace s fotografiemi inzerovaného zboží. Kontaktoval jsem Zásilkovnu, abych ověřil informace o odesílateli a zjistil kde byl balík skutečně poslán, abych uvedené informace mohl předat PČR. Domnívám se, že byla naplněna skutková podstata podvodu. Přeji všem, ať je takových podvodů co nejméně. 
TRESTNÍ OZNÁMENÍ
Číslo a místo oznámení:
Číslo a místo hromadného řízení:
Součet trestních oznámení:
PŘIDAT KOMENTÁŘ - PŘIPOJIT SE K PODVEDENÝM
PŘIDAT INFORMACE O PODVODNÍKOVI
Vyplňtě nové údaje k podvodu. Čím více bude informací o podvodníkovi, tím lépe ostatní najdou stejného podvodníka a můžou se připojit k podvodu.
VAŠE ÚDAJE
PŘIDAT SKUTEČNÉ JMÉNO MAJITELE ÚČTU
Přidejte pouze skutečné jméno a příjmení majitele účtu, které zobrazuje internetové bankovnictví a vyberte kterému účtu jméno patří. Nenahrávejte vymyšlená profilová jména z bazarů.
VAŠE ÚDAJE
PŘIDAT TRESTNÍ OZNÁMENÍ
Vyplňtě číslo a místo trestního oznámení. V případě, že policie již případy spojila, tak číslo hromadného řízení. Zároveň Vás prosíme o částku, aby byl přehled o celkové sumě podvodu.
VAŠE ÚDAJE
Odkaz na podvod byl zkopírován do schránky.